søndag den 6. maj 2012

Lækker morgen anretning!



Nu er det et stykke tid siden jeg sidst har givet jer et indlæg, så nu er det da på tide!
Jeg ville egentlig havde givet jer et indlæg om varme hveder, men da jeg har meget travlt for tiden nåede jeg det desværre ikke.
Men her får i en nem, hurtig og ikke mindst lækker lille morgen anretning. Jeg har fyldt et glas med ahorn sirup, græsk yoghurt, mysli og nødder. Det smager godt, og så er det også med til at hjælpe dig godt i gang med dagen.
Dette er en lille ting, som også sagtens kan gå ind i mellem måltiderne. Man får måske mest sådan en sag når det er sommer, men den duer hele året rundt.

Du skal bare hælde et tyndt lag sirup i bunden af koppen, alt efter hvor meget du godt kan lide det. Kom derefter lidt mysli i, og så godt med græsk yoghurt. Nødder tilsættes til sidst.

Du kan godt hælde lidt sirup oven i, for at gøre det lidt sødere!

Velbekomme!!! ;-) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar